dumma dumma dag.

trodde definitivt inte min dag skulle bli Så full av tårar när jag vaknade, aldrig. när jag kom Hem från st.lars hade Jag fått brev från sjukhuset. läste första bladet om att jag fått en tid till en specialstläkare och fatta inte vad fan jag skulle dit för. vågade inte vända blad först. kollade på de fjärde, stod nått om samtycke vårdinformation. läste aldrig igenom de. kollade på de andra....

Vad andra tycker
Skrivet av: elin

det kommer gå bra gumman... tro inte de värsta... säg till om du vill att jag ska följa med dig, eller om du behöver ha hjälp med något!!! Kramar

2009-02-09 @ 17:07:20
Blogg: http://whisperinthenight.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0