De var en onsdag...

ville bara säga de. jag har fan ont i knät. måste typ vridit benet när jag sovit. vaknade vid 5 av att de gjorde ont. försökt somna om Men inte lyckats. gör ett försök till, på en timme typ. funkar de inte är de väl bara att traska upp. ska nog börja med hallen idag.. hoppas att thea är frisk på tisdags. hoppas även sandra ej blir sjuk. onsdag är de stadsmis. torsdag bara mys. och helgen åker bella till Pappa. som förövrigt fyller då. så grattis Tommy i förskott, 22, börjar bli gammal :). Men vad fan ska jag hitta på i helgen då? tycker illa om sopbilen nu. den väsnas. haha.

Vad andra tycker
Skrivet av: LoEm

Godmorgon :D

2009-02-16 @ 07:07:45
Blogg: http://loem.blogg.se/
Skrivet av: hannah

Ska du göra idag då? du har ju redovisat för hela veckan men inte idag haha Jag kanske ska till skägget sen. Lust o ses? :D

2009-02-16 @ 10:31:26
Blogg: http://hannahtheone.blogspot.com

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0