Dagen som varit då.

MMS

När vaknade jag: halv 7. Kramat någon: Busan och Thea. Pussat någon: Busan. Dagens klädsel: mina mammajeans, linne och stor tröja (Ytterkläder). Dagens smink: sminkar mig inte. Dagens sötnos: min dotter. ALLTID. Dagens roligaste: när doktorn frågade om jag åt något preventivmedel nu, (Självklart gör jag de, jättemagen består ju av kakor, haha) hur kunde han missa magen haha?. Dagens mat: hemmagjort inbakad pizza (min egna). Dagens tvprogram: andra avenyn, sur att de började en halvtimme senare dock. Personer du träffat: Bella, mamma, sandra, thea, doktorn. Pratat med I telefon: sandra. Senaste messet: från Hannah och pelle, deras bild är med I Corren idag:). När ska jag sova: runt 12 kanske får se. Fast trött som tusan. Haha.


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0