blev fel i förra inlägget, här är forts...

framför mig har jag svaret från senaste cytologprovet som jag fått göra om redan dessutom... jag har cellförändringar. hinner inte läsa mycke mer innan tårarna rinner och tankarna flyger genom huvudet.. jag ska nu göra koloskopi. och se hur de ska behandlas. står Blandannat att tar bort delar av livmodertappen. de kan inte jag. jag är ju gravid. ännu mer tankar och tårar, går sen för att hämta bella på Dagis. tror ni inte han kommer då. med den där som om jag inte gråtit färdig, kommer mer tårar, och blir sur på bella, vill inte att de ska gå ut över henne. Men de gör de när hon inte lyssnar.

Vad andra tycker
Skrivet av: Angelica

det är ingen fara! Har en vän som hade förändringar och det är tydligen vanligare än vad de verkar. Hon kommer inte ha några problem i framtiden. Så du kommer bli bra!

2009-02-09 @ 17:24:16
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0