Bella Bella Bella:)

idag. på alla hjärtans dag:) har bella lärt sig att blåsa bubblor med tuggummi. som hon har kämpat med de där. haha. hon när bubblan bara helt plötsligt var där började hon hoppa och var så lycklig. mindre lycklig är väl jag. nu kommer de säkert bli tuggummi över allt:( Men glad för hennes skull med..... kan inte släppa de där. tycker man inte om de som säljs köper man de inte bara. man klagar inte. skulle jag klaga på alla kläder inte jag tycker om. de funkar ju inte. haha. rätt mycke i så fall. jag tycker inte heller barn ska vara sexobjekt. Men tänker på de äldre som behöver. ska de inte få känna sig på stora som de är bara för de har mindre storlek? vet själv hur de är. hade strl 150 när jag gick i 8, Men ville väl inte se ut som ett livet barn när alla andra faktiskt kunde handla på vuxen avd. Därför blir jag irriterad nu.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0