68 dagar kvar, 68 ...

de låter långt men ändå skrämmande nära. idag har vi typ tagit de lugnt. jag i varjefall. men för bella var de säkert full rulle på dagis, när de var ute om inte annat. de syntes på kläderna. hur leriga som helst. förstår inte hur hon bär sig åt, möjligt att de är dålig kvalité på kläderna. haha. hon hade ju galonisarna över. så frågade jag henne om hon med flit stoppade in all skit innanför dem för att retas. -jag önskar mig en tvättmaskin- efter dagis gick vi till min mamma/mormor. stannade visst hela kvällen. bella följde med Isse upp till centrum. sen käka vi där, och jag la in den fräna räknaren. som jag själv aldrig kan se. men ni med dator kan ju:) imorn är de ju möte. 10 ska jag vara där. sen ville sandra att jag kom över och hjälpte till med bullarna. puss hej

Vad andra tycker
Skrivet av: ceciliah

följa med vart? till busfabriken? ja har inga pengar.

2009-02-27 @ 15:27:21
Blogg: http://ceciliaagullberg.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0