Lucia:)

Sov så himla mycke I natt. Sjukt mycke. Först kolla vi på bolibompa och jag var så himla trött. Var svårt att hålla upp ögonen så när kl närmade sig 8 blev de göra välling. Och efter de slockna jag I soffan. Vaknade till nån gång vid 1 av att Linnéa var ledsen. Så tog upp henne och gick och släckte överallt och la oss I min säng. Sen sov jag/vi till 8:)

lucia tåget var fint, förutom att ingen ville sjunga:) Men de gick bra ändå.. Nu är bus på kalas. Néa sover och jag är rätt trött, konstigt!!
Puss

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

jaa du har väl sovit för mycket helt enkelt

2009-12-13 @ 17:56:04
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/
Skrivet av: Angelica

SV:

haha nej, inte alla och definitivt inte själva =) Tog med en glassburk med några i, till babycafét.

Men de på bild är inte ens alla vi gjorde... haha Det är knappt hälften! Det är bara dom med glasyr på bilderna.... Här kör vi på storbak

2009-12-13 @ 18:15:15
Blogg: http://aimeesmom.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0