Hmmm. PANIK!!

Börja känna panikiken komma krypande I kroppen..
09 är snart slut. Snart är de 2010.. 2010 liksom de var ju nyss milleniumskifte.

Bella fyller snart 7 år. Kan inte fatta att hon blir 7 år. Hon föddes ju nyss. Och hur gammal blir då inte jag om hon redan fyller 7.
Lika gammal som min mamma säger att hon fortfarande är:).
Fyllde jag inte nyss 21?
Nae fy fan vad fort de går. Usch

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

jajemen. året har mycket att erbjuda. thea blir två o nea ett fy vad det går fort. thea föddes ju nyss. o jag blev nyss 18 ändå fyller jag 22. lustigt det där

2009-12-28 @ 11:53:34
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0