Bella <3

Idag skulle Bella vara sådär super gullig hade hon tänkt:)

När jag höll på med degen frågade hon mig när jag skulle gå på toaletten. Jag svarade att jag inte visste men inte än på en stund, och då sa hon att jag absolut inte fick gå in där för hon behövde gå haha. Sen tar de nog bara en halvminut så vrålar hon rakt ut MAMMA KOM FORT.
Går in, hon ber mig kolla ner toan och jag bara skratta:)
Då skulle hon vara snäll och sätta I en ny toarulle och tappa rulle och träbit I toan.
Så söt så:)

Vad andra tycker
Skrivet av: cissi

haha , gulligt =)



sv: eh , kim .. jag vet inte riktigt ..

2009-08-22 @ 23:02:46
Blogg: http://cissilila.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0