Slappt och 2 dagar kvar.

Idag har min dag endast bestått att slappande. Och gud vad skönt de är att bara ligga ner och inte göra någonting. Detta behövde jag verkligen, lite vila innan den stora dagen. Visst skulle behöva handla hem en massa med så jag slipper tänka på att jag måste iväg och handla mat så fort vi komme hem, men vilan vägde tyngst idag då jag inte fått sova på många nätter.

Snart ska vi I Iväg till min syster, Bella har redan gått ut och leker nu I väntan på att gå.

Fick även igår reda på att Cissi inte skulle sova hemma när Bella ska sova hos mormor då jag är på sjukan. Och ja, hon blev ledsen. För Cissi hade visst lovat.

Vad andra tycker
Skrivet av: ceciliaa

jag hade väl inte alls lovat? för jag menade att hon och jag skulle va på fredagen, sen kom jag på att hon skulle till sin pappa då!

2009-04-29 @ 09:53:21
Blogg: http://ceciliaagullberg.bloggagratis.se

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0