Shopping på ikano, helt slut I fötterna:)

Vi försov oss I morse, inte så konstigt kanske. Bella ville inte gå till dagis och jag var så seg, så vi tog ledigt idag. Bella följde då med på dagens shopping på ikano med Sandra, Thea och Emma.
Köpte födelesedagspresent till Mats som fyller idag (ska fira honom lördag). Och konfapresent till Cissi som konfirmeras på lördag:)
men
GRATTIS MATS 42 ÅR. OCH GRATTIS JOHANNA 21 ÅR:)


(Busungen, 3 år)

Puss Hej.

Vad andra tycker
Skrivet av: Anonym

Tack för att bebisen kommer snart. Jag gillar gillar dig så mycket. Tack tack tack tack. Puss puss puss puss kram till min bästa mamma.



Jag vill gärna att de ska bli en tjej. Jag älskar dig så mycket och Pyret I magen, fast den kommer gråta.



Och jag byter blöja om jag inte kräks

2009-04-20 @ 21:56:09
Skrivet av: sandra, mamma till thea

ha ha världens sötaste bella

2009-04-21 @ 11:05:47
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0