segt.

varför är jag så himla seg i kroppen hela tiden. får inte alls något gjort av de jag tänkt. absolut ingenting

så blir jag så himla sur på mig själv efter för att de är så med. trött i kroppen konstant. som när jag sa till Bella, "de blir bättre när Pyret kommer ut, då är jag inte lika trött längre" hon trodde mig inte utan sa "jo, du kommer vara lika trött, tror du att du blir pigg när du aldrig där sova för att bebisen skriker hela natten" haha. hon är härlig.

och ibland önskar jag att jag hade en egen dopler hemma, så man kunde lyssna på hjärtat själv och veta de är bra. för nu är de grymt stilla där inne. blir ju lite orolig. visst ibland är de stilla med. men då är de alltid någon som sätter igång och hickar. men inte idag. hmm

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0