Så tog även torsdagen slut. Hur kan de komma sig?

Hos barnmorskan idag kan ni ju gissa vad de sa. Haha. Allt var helt plötsligt bra igen, hur ska de ha sig egentligen? Kan ju inte vela och skrämma upp en. Tycker ändå de är lite lustigt att ena dagen ser de inte alls bra ut. Och så två dagar efter är de normalt igen.

I morse lovade jag Bella I all hast att om de var fint väder och inlinesen fortfarande lagom skulle hon få åka. Glömde helt bort allt grus. Dumma dumma mamma. Men efter dagis tog vi med dem I en påse och gick iväg för att leta efter ett grusfritt ställe. Borta vid centrum var de inget, så där åkte hon. Och I rinken med då. Var där ett bra tag. Sen blev de kallt och min blåsa alldeles full. Så gick iväg till min syster och låna toa. Sen hem till min mamma och låna igen:).

Nu ligger jag och snorar. Ska sova snart. Så blir de ikea imorrn.
PUSSAR

Vad andra tycker
Skrivet av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

haha rumpan :) Haha jo jag förstår. Än så länge har jag inte upplevt ren smärta på grund av det. Men det kommer väl ;)

2009-04-02 @ 23:51:51
Blogg: http://ellamarie.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0