Nu är värken som bortblåst:)

Fast jag ligger ju helt stilla, vågar inte röra mig ur fläcken. Men straxt måste jag. Den lilla lilla blåsan som nu mera blir rätt så ihoptryckt är snart alldeles full.
Så vill jag inte ha allt I soffan är de nog bäst att kliva upp:)

Här är en gammal bild på mig och min älskade lilla snutta, här är hon inte gammal inte:)

Vet faktiskt inte när den är tagen. Tippar på 2-3 månader då håret hennes är brunt:). Sötaste är hon

Vad andra tycker
Skrivet av: Catta

Det är just det som är det roliga. Nappen har samma form som flaska och den är även gjord av samma material haha.. Men som du säger, det går ju i perioder. Han var lika dan för ca 2 månader sen, men det är bara att försöka att erbjuda honom vanliga nappen och se om han har lust att ta den. Allt bra med er då? och den lilla i magen? Kram

2009-04-17 @ 13:53:27
Blogg: http://catharinablohm.blogg.se/
Skrivet av: Catta

haha jo det kan ju bli lite pinsamt. Oj två cm, ja då e de ju igång iaf, Det är ju skönt. Hoppas på att allt går bra då.. Jo då det är bara bra med mig. Håller på för fullt här hemma. Ska försöka Gräva upp landet på baksidan för att så gräs istället. Vi har ju inget gräs, bara plattor o massa ogräs hehe.. Kram

2009-04-17 @ 22:53:53
Blogg: http://catharinablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0