Långfredagen. GLAD PÅSK PÅ ER =)

Dagen idag började så klart med frukost, haha. Som vanligt då. Sen har jag städat och grejat. Torkat av ena väggen I köket och snedtaket över spisen. Avslutade med att torka alla golv innan vi gick ut.

Gick då till min mamma. Bella ville se sin Blogg från en dator och inte via telefonen - hon blir så stolt över sina kommentarer så:)

Efter de blev de glass. Sen blev de maxi och köpa godis till ägget. (Som jag förövrigt måste fylla och gömma). Sen åt vi grymt god påskmat, haha - mcdonalds.

Min underbara dotter sa idag när några vänner ringde på dörren "Nae idag ska jag bara vara med min mamma" så söt.

Mitt andra underbara barn har nog inte fattat hur trångt de är där inne, får inte plats att göra de konster h*n försöker sig på. haha.

ska sova nu, eller fixa ägget först sen sova.
Puss hej

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0