Inte mycke kvar nu ju..

Läste igenom lite tidigare inlägg. Ett där jag skrivit om de kommande dagarna, och nu är nästan alla de dagarna gångna. Har haft alla möten, några för sista gången.
Som barnmorskan idag, ska visserligen dit igen haha. Men inte som tjockis:). Ska dit den 7 juli på efterkontroll, då ska även kolposkopin göras och insättning av spiral.
Mötet på st.Lars var med sista gången igår.
Stadsmissionen var tyvärr inte sista gången. Även om jag helst velat de. Har ett till redan på måndag till och med.

Ända som är kvar av de jag skrev är Konfirmationen imorrn. Då ska jag knipa ihop om de skulle behövas:).
annars är de bara föda barn kvar efter de sen

Men idag måste jag platta håret till imorrn, och raka benen:) vill ha cola med. Och nått fredags gott. Så de får de bli med..
puss hej

Vad andra tycker
Skrivet av: Ankan

Hörredu!

Nu var det ett tag sen du skrev... =/ Händer det nåt i magen mån tro?

kramar

2009-04-26 @ 10:21:38
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0