?????

Vet inte alls hur jag ska ligga. Hur man än ligger gör de ont och är inte alls skönt. Och fy fan vad gnällig jag har blivit känns de som:). Haha. Försöker ligga på soffan så skönt som möjligt just nu. Inte lätt. Sitta går inte, trycker på så mycke neråt då. Men hur som helst ligger jag och kollar på mitt underbara fina vardagsrum.

Mötet idag gick kanon. Hon kom inte ens. Skulle komma fyra. När kl var ca tjugo I fem då sket jag I de och gick till centrum. Varför ska vi sitta och vänta för?

Ringde med angående fotbollsskolan. Men de fanns ingen på kontoret just då Så får ringa imorn igen istället. sista anmälningsebis dag har ju inte varit än, så hoppas hon får plats. Blir nog roligt för henne.

Nu ligger hon och hostar där inne I rummet. Dumt att bli sjuk nu. Men men.
Puss hej.

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

va ska bella g i fotbollsskola eller vadå? är du klar med allt nu då o det blev bra?

ses i morrn då.

2009-04-27 @ 22:45:22
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0