De blir inte riktigt som man tänkt sig..

Inte för att jag direkt hade tänkt ut några jätte stora planer för dagen..

Hade väl tänkt att vi skulle gå ut en sväng idag, vi var ute en kortis och hälsade på Hannah och stod och pratade en stund:) sen köpte vi glass och gick hem.

Sen när vi kom in igen blev jag bara extremt jätte trött. Orkar ingenting. Bella har gått ut och leker med sina kompisar. Hon kommer in då och då och säger att hon inte får vara I fred, humlorna följer efter. Men de är ju så nu på våren. Alla kryp kommer från. Haha.

inget jag kan göra något åt.

Vad andra tycker
Skrivet av: M.a.D.D.i.X - Ung Mamma till F.R.E.J.A & Gravid

Haha yes indeed! Haft en bra dag annars?

Designauktion PÅGÅR! ♥

2009-04-13 @ 21:09:02
Blogg: http://madelene1986.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Okej tack :)

Får testa dom och se om de blir bättre.

det är mest illamåendet som tar över nu:(



Okej :P får väl ta en bild utan tröja då ;)

Mitt SF-mått låg på 28 när jag var hos barnmorskan i torsdags!

Vad ligger ditt på?

2009-04-13 @ 23:11:51
Blogg: http://amandasbebis.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0