Att vakna...

... I morse vaknade jag till väckarklockan, en rätt bra låt, då blir de ju lättare. Men den hade stått igång 3 kvart innan.

... Dagarna innan nu har jag vaknat till sågande, spikande och borrande, vilket inte alls är roligt.

... Snart kommer jag vakna till bebis gråt, vilket inte heller är roligt, speciellt inte om de är flera ggr varje natt.(men de är de värt)

... När de är som bäst att vakna måste ju ändå vara när de är helt lugnt och solen skiner och ett fint leende från sina barn??

Vad andra tycker
Skrivet av: Em

Vill du tjäna pengar, snabbt och enkelt, på din blogg? :)

2009-04-08 @ 18:13:56
Blogg: http://emelojs.blogg.se/
Skrivet av: jessica

sv: kolla in min kategori ''tips, gravida'' så hittar du de där. de är jättesköna! oj va tråkigt :/ det blir ofta så när man beställer från internet :/ okej tack för tipset!

2009-04-08 @ 21:04:15
Blogg: http://jlethin.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0