så kan de va

riktigt besviken först..
De sa att de skulle ta bort den när jag var där... sen när jag kom dit  så gjorde de inte de i varjefall...
men men.. så kan det vara..

för idag ringde doktorn och frågade om jag kunde komma in på måndag..och jag fick för mig att jag inte skulle göra något så jag sa att jag kunde komma.. 
så på måndag är de antagligen dax.. nervös är jag lite granna daktiskt..

så hade jag och tommy möte på soc idag med.. de gick faktiskt bra.. =)

och nu sitter jag här.. dennis har dummat sig lite typ hela dagen idag =).. rätt kul.. förut satt han och skämde ut mig på msn..
stackars de han skrev till =)
och synd om mig med =)
haha eller inte..

i helgen vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt..  än..
björn frågade om vi kunde gå ut och gå i dag i stället för igår..
får se hur de blir.. sitter hos dennis bror nu i vilket fall..
de kollar på film..

så sitter jag här.. 

de  tycker jag pratar för mycke.. vad kan de fått de ifrån.. haha..

ha de bra.. puss hej


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0