Fest idag då..

Ska blir trevligt..
Ska möta Malin och Sofie vi ica så ska vi åka dit ihop.. det ska faktiskt bli rätt kul tror jag.. skumt men kul.. det var länge sen jag festade faktikst.. men kul ska de bli..  om de går ut på krogen sen vilket de brukar.. då åker jag nog hem.. haha... läskigt sånt där.. haha..

Tommy kommer med tåget från sthlm nu vid fem.. så skulle Carro hämta upp han på stationen.. så de kommer nog hit snart..

färdig är jag.. borde gå till typ ikea.. kolla efer present.. men jag gör nog de imorgon i stället.. ska på 1 årskalas... så de gäller att inte bli bakis efter i kväll.. haha.. men som sagt.. det blir nog ingen risk..
Tänkte fixa lite mat nu.. Kykling och Pasta.. gottt..

Ha det puss hej

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0