Dag 12 - Varför började du blogga?

Ja varför gjorde jag de.. De hela började väl med att jag gick med i..
Året var 99/00 där omkring. Men jag började nog inte skriva i dagboken där fören 01. Och de fortsatte jag med ändå till 08. Då jag upptäckte
Jag har ju ingen dator så blev inte så mycke från början. Men skrev mitt första inlägg efter i mars 08. Precis efter att jag hade flyttat och jag behövde skriva av mig en hel del.
Tycker om att skriva helt enkelt. Men varför jag började från allra första början minns jag inte. 10 år sen nu ju:). Men anledningen till att jag bytte till blogg.se var för jag ville ha liksom något som inte hörde ihop med något annat så där. Sista åren använde jag bara lunar för att skriva. Aja på den vägen är de:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0