Jobbigt...

...de är precis vad de är just nu.

Är otroligt känslig och har även gråtit nu ikväll. Flera ggr..
Vet inte men tror de beror på att de senaste veckorna och definitivt den senaste har varit ganska påfrestande på fysiskt och psykiskt. Har inte sovit ordentligt på jag vet inte hur länge.. Jag behöver verkligen sova. Men då hinner jag inte klart pga att jag inte får göra något för feberfia..

Sofie, räddaren i nöden, kom hit ikväll nu för att sitta med Linnéa så jag kunde packa. Vi har ju varit sjuka i stort sätt nästan hela jävla januari så har inte kommit så himla långt. Och i morgonbitti ska allt vara klart. Blir uppe hela natten ändå men ja. Nu funkade de inte för dosan till dvdn har försvunnit spårlöst för att Bella aldrig kan låta dem ligga kvar där de ska vara. Nej hon tar med dem till toa, köket ja var som. Och nu hittar vi den inte så de går inte titta på pippi. Vilket innebär döden nästan. Så Linnéa sprang efter och ville bli buren och bara grät ändå. Så jag ligger nu med henne på magen och hoppas hon ska somna så hjälper Sofie till och packa. Men den lösningen verkar inte fungera heller. Vi ska testa byta snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0