Snöö!!

Japp, idag kom den.. Och jag talar givetvis om snön.. När vi klev upp i morse var de typ ingen snö alls. Några flingor på marken bara. Och jag blev så lättad..

När vi var på väg från dagis till fritids blev Bella stackaren blöt om ena foten:(... "Fan då" dåligt samvete igen och denna gång för att hon fick gå med blöta fötter till skolan..

ju närmare jag kom jobbet ju mer snö var de. Grymt mycke snö där borta.. Blev lite orolig över hur de såg ut hemma och ja de var ju lika mycke där när jag kom hem.. Så de blev en tur till ikea och inhandla dessa till Bella
Ingen jätte bra bild dock.. Hennes vattentäta skor höll inte tätt när de var blött ute.. Konstigt. Men nu slipper hon bli blöt om fötterna i vilket fall..

Sen köpte jag även dessa till båda.
Fodrade gummistövlar.. Kan ju behövas nu när snön smälter bort lika fort den kom och de blir äckligt blött överallt.. Nu behöver damerna bara ordentliga sockar med. Sen är de helt redo för vintern..

Utom Linnéa då, som egentligen inte har några vettiga vinterskor i rätt storlek. Letade och letade idag. Men kunde tyvärr inte hittade några vettiga i hennes storlek.. Antingen för små eller för stora. Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0