Lördagsmys

Hade tänkt skriva igår kväll..
Men somnade rätt tidigt. Somnade innan jag hade tänkt mig i vilket fall. Runt halv tio. Bella och jag kollade på idol och myste, sen gick hon och la sig och cirkus möller började. Vet dock inte vad som hände där eller vad de pratade om för jag somnade gott med lampan tänd.. De kanske skulle kunna vara ett knep till när jag har svårt att sova, tända lampan? Haha Vaknade mitt i natten av en mardröm

Vi har sovmorgon hela nästa vecka. Så fruktansvärt skönt måste jag säga:). Men nog om de. Nu är de ju lördag och de var de jag tänkte prata om..

Bella vaknade straxt innan 8 och kom in och kollade på tv medans jag halvsov. Sen vaknade Linnéa och hon var på jätte dåligt humör och gnällde åt precis allt. Självklart ska Bella retas lite extra då. Så vi gick till ikea. Skulle köpa present.. Och tänkte att Linnéa kunde sova i vagnen men nej då, hon ville vara vaken. Men hon somnade på vägen hem. Runt halv 3 skulle jag tro. Vi var hemma tio i. Eller vi gick aldrig in. Jag hämtade telefonen jag glömt hemma och sen gick vi bort till kalaset och lämnade av Bella.

Hemma igen sov Linnéa vidare på fotöljen. Till efter 4. Då vaknade hon till lite smått och gnällde mest igen och ville bara sitta i knät. Försökte ta tempen på henne och sjöng undertiden men de gick inte något vidare. Hon ville inte ha den under armen:(. De blev bättre sen efter en stund. Och när Bella kom hem vid tjugo i 7 var de full rulle:). Hon gick och la sig strax innan 9.

Då kollade jag och Bella på gamla dagiskort.. Hon var ju så liten:). Sen pysslade hon i köket och jag kollade på film. Eller kollar. Den är inte slut än. "underbar och älskad av alla tittar jag på" och Bella ligger och sover sen ett tag tillbaka. Får se om Linnéa kommer vakna i natt. Hoppas inte. För övrigt så hon godnatt idag för första gången:) värmde i hela mamma hjärtat när hon sa GooNaa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0