Första jobbdagen efter ledigheten..

Ja vi har ju varit lediga nu ett tag. Eller jag har. Barna var på dagis och fritids 3 dagar förra veckan ju.. Äh de var ju inte de jag skulle skriva om...:) typiskt mig

Gick upp i morse. Tycker inte om de dagar man inte blivit bokad i förväg:(. Hur som plockade vi fram allt och bara väntade.. Kl gick och kvart över 7 ringde telefonen. Och jag skulle ut till ekängen och jobba.. Bussen från resecentrum gick mindre än en timme senare. Och då blev självklart Bella och jag oense:( Mådde riktigt dåligt över de hela förmiddagen.. Hon gick själv till skolan och Linnéa och jag sprang till dagis. Sen sprang jag till bussen med gråten i halsen.. Ville bara vända om och springa till skolan istället. Men så blev de självklart inte...



Väl på resecentrum lurade hon mig på 100 kr så på bussen var jag Arg Ledsen och Besviken. Men de var en bra dag på jobbet. Sen till telefonen dog. För laddaren funkade inte på dagis. Ringde till dagis och fritids för att berätta när jag skulle hämta. Sen bad jag om att få prata med Bella en sväng om morgonen..

Sen hämta alla barn:) en sväng till centrum och så handla hem lite för att komma hem och inse att jag glömde de allra viktigaste. TOALETTPAPPER och DISKMEDEL. Hatar sånt:(.. Att jag alltid glömmer de då alltså:)

Har kollat på ung och bortskämd. Och nu ska jag sova... För i morgon ska Linnéa lämnas halv 7.. Skit tidigt:( och tänk om de blir snö i morgon. Hur kommer de bli då?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0