En gång i Simhallen..

Såg precis nyss på barnkanalen hur en sköldpadda var på väg ner för ett stup, samtidigt försökte han hålla sig kvar i sitt skal som han hade trillat ur. De fick mig att tänka på simhallen. Haha:).

De var nämligen så att när jag Bella och Cissi var i simhallen skulle jag och Cissi åka kanan med båten.. Så vi gick upp alla trappor och Cissi skulle sätta sig först. Men halkade och for ner Haha. Väntade en stund sen satte jag mig på båten och åkte. Satte mig långt bak så de blev lite konstigt. Skulle hoppa fram tänkte jag men trillade av och försökte hålla mig kvar i båten vilket gjorde att jag hamnade under. Försökte ta mig upp i båten igen. De var grymt svårt i farten och jag gjorde illa både knät och armbågen. Men jag kom upp:) precis när jag var i sista svängen. De var grymt läskigt men riktigt roligt:)


Klippte även håret igårkväll. Och detta blev resultatet:)

Kommentarer
Postat av: cecilia

haha det var roligt =) jag vill ju till simhallen NU! va du tvungen att skriva om det :(

2010-11-06 @ 15:51:42
URL: http://ceciliagullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0