Dag 09, Min Tro

Ja. Vad tror jag på.. Vet inte riktigt vad jag tror på egentligen. Jag är kristen. Men inte JÄTTE kristen är jag inte. Men jag kan heller inte säga att de inte finns en gud. För de vet ju inte jag egentligen. Jag tror nog lite att de finns de. Varför skulle de inte göra? Jag tror ibland att saker i framtiden redan är bestämt i förväg. Något vi inte kan råda över. Bara lite, som att vi ställs inför olika val hela tiden. Då går vi olika väger som redan är bestämda typ Haha svårt att förklara. Finns risk att jag yrar iväg också. Jag har en tro, de har jag. Men vet inte riktigt på vad än:)






Sista November
Ja tänk att de är den sista idag. Imorgon är de redan första december och vi har inte köpt kalender ännu.. Typiskt. Får smita ut i morgon och göra de.

Vi var visserligen ute idag. Vi var uppe på graflunds. Sprang även in på willys och köpte blöjor. Ser himla fin ut med tanke hur jag såg ut igår Haha. Tänk vad lite dusch, smink, sol och PhotoDj kan göra:)


Här hemma efter har de väl inte varit så jätte bra. När Bella skulle tända fönsterbelysningen hoppade hon från sängen, då ramlade och gjorde illa armen. När hon lugnat ner sig lite kollade vi så inget var brutet nu var de ju som tur var inte de:). Hon ville dock ha plåster på. Även om de inte blöder blir de ju automatiskt bättre med plåster. Och när hon gick för att hämta de dundra de till ordentligt. Och så hörs ett gallskrik. De var ett hemskt skrik. Sprang dit, då har Bella vält bokhyllan. Över sin onda arm. Jag skrek som om jag vore arg. Varför reagerar man med ilska när man blir rädd och orolig? Inte ville jag att de skulle låta som jag var arg. Fick känna på armen igen. Fortfarande ingen brutet. Hon har ett skelett av gummi den damen. Någon gång borde de väl gå av?

Är givetvis glad att den inte gjorde de men:). Mats och Cissi kom förbi och hjälpte mig flytta hyllan, Kunde inte vinkla upp den själv. Var inte säker på om de låg mycke glas under eller inte heller. De var nämligen glas som gått sönder med.. Hemskt var de i vilket fall. Min lilla olycksfågel. Ändå förvånad över att hon aldrig brytit sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0