Dag 04, De Här Åt Jag Idag

Frukost
Okej, jag erkänner. Jag är en fuskare.. Jag åt ingen frukost. De är oftast ingenting för mig.. Dålig stil jag vet. Men så är de...





Lunch
Till lunch åt jag de har goa:)
Potatis och purjolökssoppa. Och två mackor med ost på.
DELICIOUS:).





Middag
Till kvällsmat idag bjöd jag på...
Ost och Skinkpaj. Kanske borde haft någon sallad till eller något Haha men de var gott ändå:) och barna hade nog bara ätit de ändå. Linnéa är nämligen rädd för sallad Haha. Bella äter faktiskt gurkan. Eller hon äter sallad, men är mest förtjust i gurkan.. Och bla bla bla de var inte de jag skulle prata om ju Haha..





Sen har de faktiskt blivit lite godis med. Tjuvöppnade Paradis asken men de tog jag inga bilder på Haha..:)
    Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0