Dag 03, Mina Föräldrar

Jag har tre st föräldrar. Två biologiska och en extra. Två Pappor och en Mamma.

Min Pappa den biologiska av dem. Han heter Per och är 49 år. Han bor några meter ifrån mig. Och jag går förbi hans fönster varjedag. Dock träffas vi väldigt sällan. Han har inte riktigt funnits där under min uppväxt pga diverse problem han haft.
Den andra heter Mats och han är 43 år och gift med min mor sedan många år tillbaka. Haha minns inte vilket år de gifte sig men sofie var ju bebis och hon är 13:). De bor också några meter från mig. Haha kan se deras kök från mitt vardagsrum. Så de bor närmare än Per. Mats kom in i våra liv när, ja minnet men de är också en massa år sen typ 16.. Och sen dess har han funnits där.

Min Mamma, Katarina 45 år gammal. Ja hon har ju funnits där i hela mitt liv. Som en finne i röven under vissa perioder Haha för gud vad vi varit osams genom åren som gått. Fast bara korta stunder för vi är inte vidare långsynta. Just nu praktiserar hon på sjukhuset. Så vi pratar inte så jätte ofta nu.

Finns ju inget roligt att berätta om dem ju Haha. De har inga roliga intressen eller något de sitter bara hemma. Per spelar wow. Är intresserad av film och musik. Mats och också ett musikintresse så jobbar han med. (Vet inte med vad riktigt sen han slutade på saab, Haha bra koll man har) och Mamma tycker om att göra flera saker samtidigt typ kolla på tv, brodera och sova. Haha nävars men hon gillar handarbeten. Så har sätt henne sticka, virka, brodera, knyppla osv. Men nu går den mesta tiden till plugget..

Vet inte hur de träffades eller så men jag kom till världen när Mamma var 19 och Pappa 22? Jag vet att vi har kort på hans tårta när han fyllde 23 i vilket fall. Tror jag var född då Haha. Som sagt ingen koll på något:)? De gifte sig när jag var ett halvår. Borgligt. Och när jag var 2,5 fick de sitt andra barn. Då bodde vi i huset som ligger nästan breve där jag bor nu:) Man skulle nästan kunna tro att jag inte vågar lämna dem. Allt är ju så nära.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0