Dag 01, Om Mig

Malin Katarina Gullberg



Jag föddes i Linköping den 27 juni för 25 år sedan. De är även i den staden jag är uppvuxen. Först med min Mamma och min pappa, men sedan skildes dem när jag var liten och Mamma är nu omgift med två av mina systrars pappa. När jag gick i sexan flyttade vi ut på landet där vi bara stannade i 10 månader, därefter bar de av till Vadstena. Min tonårsperiod:). Vet ju inte riktigt vad jag ska skriva:) men ska försöka ändå, berättar bara lite kort först:) Efter Nian flyttade vi tillbaka till Linköping igen. Ett år fick jag pendla till vadstena då jag igen om nian. Och i Linköping bor jag nu med. Fast inte med Mamma längre förstårs:)

Förr var jag ganska annorlunda eller kanske samma Haha förr kunde jag inte gå ut, inte ens en meter utan att vara totalt i ordninggjord. Det vände under mitt allra sämsta år de året jag var alldeles jätte deprimerad. Helt nere. Jag brydde mig inte ett dugg om hur jag såg ut. Men idag ligger de på en sund jämn nivå de där.:)

Under mitt omgångsår i nian blev jag även gravid. Så ett halvår efter mitt förstå år på barn och fritidsprogrammet fick jag en underbar liten dotter.. De är snart 8 år sen nu.. Efter mamma ledigheten fortsatte jag läsa och efter studenten pluggade jag även barn och ungdomssjukvård.. Och efter de har jag bara varit arbetslös, mått dåligt och klättrat upp igen. Och för ett och ett halvår sen föddes nästa mirakel. Också en flicka. Så nu har jag två underbara prinsessor som jag älskar mest på jorden.. Nu jobbar jag även som timvikarie inom förskola och fritids. Och jag önskar att jag hade fler vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0