Bellas MaskeradDisco

Så har fin var Bella på hennes maskerad-disco på fritids:)


Underbar:)
Hon skämdes lite när vi först skulle lämna Linnéa på dagis:) de på dagis kommenterade hennes fina kläder och målningar. Och hon gömde sig under hatten Haha.. Men hade hade haft kul sen.. De var ju samma dag jag opererades så de var inte jag som hämtade henne sen och hon sov heller inte hemma. Men hon sa att hon hade haft roligt. De fick även ballongdjur:) hon har haft massa skoj på fritids under lovet de dagar hon varit där. Hon var ledig måndag. Disco tisdag. Film onsdag. Ledig torsdag då skulle de egentligen haft en hel dag i skogen.. Och den nya aktivitetsparken i fredags..

Nu är ju storskruttan i Vadstena. Saknar henne otroligt mycke här hemma. Även om de är lite skönt också. Skönt att få sova ut på morgonen. Hon vaknar alltid så himla tidigt. De gör inte Linnéa om hon inte blir väckt vill säga.:). Så ska hon alltid bråka med lillasyster så de är också skönt att slippa de där extra tjatet som blir. Grymt skönt:).. Men alla de där fina stunderna som övervinner de få jobbiga de är dem man saknar.. Saknar hela henne <3. De är underbara mina barn. Och jag är så himlans stolt över dem. Och de är så fina med. Underbart söta. Sötast i hela världen. Så söta att jag undrar hur de är möjligt att de kan se ut så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0