Även denna dag passerad..

Har varit en bra dag tycker jag.. De är skönt att jobba korta dagar på fritids. Dock blir de ju inte så himla mycke pengar tyvärr.. Men de är ändå skönt. Och kul:)

Hämtade Linnéa gick hem, började med maten, diskade undan lite, och åt.. Linnéa tjatade redan på dagis "BELLA, BELLA, BELLA". Så efter maten var uppäten var Bella fortfarande riktigt riktigt saknad. Hon fortsatte tjata. Och jag fick säga om och om igen att hon skulle komma hem om en stund. (Hon tjata till och med innan dagis började)

Så äntligen ringde de på dörren.. Linnéa for upp och sprang till dörren med mig hack i häl, och där utanför stod
.. Och Pernilla. Linnéa blev över lycklig och de satte igång och busa direkt medans jag pratade lite med Pernilla..

Sen lekte de en stund till. Till Bella tröttnade och inte ville sitta nära sin syster. Vilket Linnéa inte kan ta alltid så hon fortsatte klänga. Och då blev Bella sur.. Så roliga så. Sen blev de osams. Och Linnéa trött och Bella var tvungen att bada idag igen och reda ut trollhåret:)

Medans vi borstade kalufsen läste hon sin läxa för mig. Hon är så himla duktig:)..

I morgonbitti hoppas vi att Linnéa inte vaknar så jag och Bella får lite mys tid själva på morgonen.. Ska smyga in och väcka henne så ska vi smyga ut så ska hon såklart klä på sig och lägga sig i min säng och mysa.. Så blir de ju lite frukost på de också. Och kolla på evas funkarprogram. Kanske vi lär oss något nytt också Haha. Idag fick vi veta hur en digitalkamera fungerar. Och igår hur ett lås..

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

o häromdagen hur flygplan fungerar. fast det var mitt på dagen. o det va nog förra veckan förresten

2010-11-17 @ 23:38:19
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0