Min Konstiga Natt

Hittills har den varit ganska knäpp i varjefall..:)

De började väl redan på kvällen. Linnéa var lite ledsen och ville inte sova utan Bellas kudde. Enligt Bella för de var hon som gick in till henne den gången. Egentligen blev hon bara störd för att Bella skulle hämta en penna. Men de var som sagt så de började:). Bella satt sen uppe och plugga lite och la sig ganska sent. Hur som helst

Precis efter jag hade postat förra inlägget kommer Bella upp och gråter. Mardröm, och de var svårt att få henne att förklara vad hon drömt för att jag skulle bli arg. Vi låg en stund på soffan, kramades och pratade. Hon drömde att hon tog sönder sängen. När Bella är lugn vaknar nästa av ev mardröm. Hon ville dock inte svara:). Men tror så. Hon brukar inte vara den som vaknar annars. Men vi la oss allihopa i min säng.

Bella är med på noterna och vill somna om. Linnéa däremot fick världens gråtattack för att jag skulle kissa. Hmm.. Och hon ville inte alls ligga nära Bella så vi bytte plats så jag hamna i mitten. Linnéa till vänster om mig och Bella till höger. Dock vill Linnéa hellre pussas än sova och pussar Bella i hela ansiktet. Och mig ibland. Men bara 1 gång av 20 Haha. Sen Somna Bella och Linnéa somna MYCKE senare. Men hon la sig på andra sidan Bella så vi bytte plats igen och jag låg då vid väggen. Bella ligger kvar på samma ställe men Linnéa i mitten.. Och hela tiden SKA hon ha Bellas kudde, annars skriker hon högt. Och ingen annan fick ligga på den.. Bella ville nämligen ha tillbaka den vid ett tillfälle. Men lilldamen var bestämt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0