Dag 24, De Här Får Mig Att Gråta

Tror jag missuppfattade upprörd uppgiften lite eller ska man skriva om samma saker nu Haha..

Vad gör mig att gråta?? Hmmm.. Jag var ledsen. Eller inte ledsen kanske men jag grät senast igår kväll. Till Couger Town, när Laurie blev dumpad Haha.

Annars gråter jag när någon är direkt elak mot mig. Jag gråter som sagt ganska ofta. Jag är en känslosam person. Jag gråter när någon pratar om mig med mig. Äh. Vill nog inte skriva om de här.. Kanske jag börjar gråta:).. Nee man jag gråter som sagt när jag är glad, arg, ledsen. Även om jag är svårt att visa att jag gråter. De är ju dock inget problem för mig eftersom jag nästan alltid är ensam..

En förälder är bara så lycklig som sitt ledsnaste barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0