Dag 23, De Här Får Mig Att Må Bättre

Tragiskt.. Men jag vet inte...

Alltså de är väl alla de där små sakerna som får en att må bra..
Kan inte komma på något specifikt direkt. Men en riktigt bra dag består av att många pratar med mig, många ser mig (när jag jobbar alltså) jag har nämligen varit på ställen man blir helt ignorerad. Man försöker prata lite. Får något kort svar bara. Hemskt sånt där.. Så en bra dag är när de släpper in i gruppen. När barnen lyssnar och är trevliga:)
Och hemma lyssnar Ens egna barn utan att vara uppkäftiga och högljuda och man har de riktigt mys och trevligt. Och hinner träffa dem massor...

Annars uppskattar jag helgen nu på ett annat sätt. Fy vad skönt de är med helg. Man kan bara vara. Man hinner ut och leka och allt:) sånt får mig också att må bättre..

Hmm de är ju många saker som får än att må bra. Så länge man finns. Och sånt:) folk är snälla och ja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0