Dag 22, Det Här Upprör Mig

De är faktiskt ganska mycke saker som gör mig upprörd. Jag är nämligen en ganska känslosam person.

En sån som kan börja gråta för typ massor.. Som när allt är tyst och lungt och man går och plockar och plockar och ändå blir de ingen jävla skillnad och saker man tjatat om tio ggr om dagen fortfarande ligger överallt. Då blir jag ledsen och gråter. Gråter för att hon ta mig fan aldrig lyssnar på vad jag säger. Och varjegång jag tar upp de står hon bara tyst och glor. Sånt gör mig upprörd.

När barn far illa då blir jag upprörd. Räcker med att läsa tidningen så blir jag helt förtvivlad. Usch vad hemskt..

Idag blev jag kanske inte upprörd på jobbet. Dock ganska chockad över hur eleverna kunde sitta och prata om självmordsbombaren som om han gjort något bra.. För de tyckte de var bra. Och de hoppades på att de skulle få träffa honom. Jag förklarade att han faktiskt var död. Men de gick liksom inte in. Ärligt. De var hemskt. De fattar inte ens att en självmordsbombare dör när han försöker döda andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0