Dag 21, Ett Annat Ögonblick. (Uppdaterad)

Ett ögonblick, ett ögonblick, ett ögonblick. Humm??

Hade jag varit smart hade jag skrivit om bara Bella vid de första ögonblicket, och bara Linnéa i detta.. Men nu Är ju inte jag vidare smart. Och kommer inte heller på någon att skriva om. Får återkomma :)

Bestämt mig för att berätta om min stora tjejs första Luciatåg på dagis:) eller ja om de som hände innan
Bella hatade nämligen klänning när hon var liten:) men bestämde ändå att hon skulle vara tärna.. De var hon ju hemma året innan och de funkade Haha. Men icke sa nicke. Inte detta året hon blev rasade när hon fick på sig lucialinnet.. Skrek och skrek och skrek och kastade ljuset i golvet så de gick sönder. De var bara fort som tusan försöka fixa till de hela. Sätta på henne röda kläder och en röd mössa så hon fick föreställa en tomte istället:)

Den stressen som infann sig då var inte och leka med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0