Dag 20, Den Här Månaden

(Somnade visst ifrån igår Haha)

Just nu är de den MYSIGASTE månaden på hela hela året. När man är inomhus i vilket fall:)
De är ju nämligen DECEMBER:)

Denna månaden består till en början mest av jobb, mys, julklappsinköp och diverse bestyr som skall hinnas med. Ex göra Godis och Baka. Och så klart städning och pyntning:)

Och den 24 kommer äntligen tomten. Och då måste ju allt vara klart. Börjar känna lite stress nu Haha. Men maten får börja göras på lördag nästa helg. För helgen efter är de ju redan dags? De går himla fort när man jobbar måste jag säga. Får se om man blir bokad sen i mellan dagarna sen..
Sen den sista när månaden är slut är även 2010 slut (men de vet ju förhoppningsvis alla Haha).
Men då är de även Cecilias födelsedag. Jag längtar till alla dagar. Men just nu längtar jag allra mest till i morgon. Lucia:) Då ska jag till dagis och Kolla på Linnéas första luciatåg någonsin:) åh vad mys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0