Dag 16, Min Första Kyss

Jag var inte så tidigt med sånt där faktiskt. Men min första kyss var när jag var 14 år gammal. Den lycklige hette Fabian och vi gick i samma klass. Han var lite av klassens clown skulle man kunna säga. Och de var väl de som jag gillade. Han var en rolig prick tills vi en dag hemma hos Ida (som också gick i våran klass) kysstes och blev tillsammans. Då blev han en av de tråkigaste människorna jag träffat. De höll i TRE hela dagar.. Men efter blev han rolig igen. Ärligt han blev en helt annan person.

Ida hade fest och Fabian skulle komma dit efter hans fotbollsträning. Ringde hans mamma någon gång och frågade om han inte kommit hem snart de tog så himla lång tid. Tillslut kom han ju dit. Och hela festen blev ett ändå kaos kan man säga. Så alla fick gå hem. (Marias moster kom dit och slängde ut alla av någon anledning, inkl Ida. Så hon fick gå bort till sin mammas jobb och hämta nyckel så vi kunde gå in igen) Men jag, Fabian, Per och Karin var kvar och städade upp. Sen satt vi i soffan jag och Fabian, vi pratade om ärr vi hade och sen blev den av, KYSSEN. De var himla mysigt men helt i otackt Haha.. Helt fel.. Men efter en stund blev de bättre som tur var:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0