Så var de rubrik med ja...

Har haft en helt underbar helg.
Trodde först den skulle bli förstörd där i fredags men som tur var inte.

I Fredags blev de tvspelskväll.

I Lördags fenomenmagasinet, bio, ansiktsmålning och middag. + lite mys hos min syster, ibland hinner man med mycke:)

I dag blev de lite städning, tvspel och handling. Hann inte med så mycke men fick ju trots allt en timme mindre idag:)

De är de värsta med våren att ställa om kl och missa en timme..

Vad andra tycker
Skrivet av: Millah

Jo förvisso, men jag har ju haft samma BM under båda mina graviditeter så det är inte det som är felet i detta fall. =) Det var ju min vanliga BM som sa att vi skulle göra UL om jag inte vuxit mer nästa gång - vilket jag inte hade. :)



Men men, är inte så jätte nere - känns bra att lillen rör sig bara. :) Men skulle inte göra nått om den ville växa lite också! ;)

2011-04-13 @ 14:06:03
Blogg: http://millahsundberg.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0