Året som var..

Har gjort i 2010:
[ ] Du har hittat ny musik du gillar
[ ] Du har fått nya kompisar
[ ] Du har varit i ett annat land än Sverige
[ ] Du har hoppat från 10'an
[ ] Du har låtit bli att skolka även vid de värsta stunder.
[ ] Du har fått bra betyg i skolan
[x] Du har varit ledsen
[ ] Du har velat dö
[x] Du har varit glad
[ ] Du har blivit kär
[x] Du har känt dig sviken
[x] Du har känt att ingen har sett dig
[ ] Du har suttit vid datorn mer än du brukar
[ ] Du har skrivit en låt
[ ] Du har känt hat
[ ] Du har varit i slagsmål
[x] Du har varit sjuk
[x] Du har dansat
[x] Du har bråkat med dina föräldrar
[ ] Du har haft någon som stött på dig
[x] Någon har sagt att du är snygg
[ ] Strulat med nån från motsatt kön
[ ] Strulat med en från samma kön
[x] Varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] Gråtit för något som hänt i ditt liv
    och här är en till
2010 har jag:
( ) Slagit någon [varför skulle jag slåss?]
(x) Däckat [av trötthet då:)]
(x) Spytt [ja tyvärr fick vi maginfluensa i början av året]
( ) Knarkat [aldrig i livet]
( ) Strulat med någon i motsatt kön [nej, dumma frågor då:)]
( ) Strulat med någon av samma kön [lika dum denna. NEJ]
( ) Raggat på främlingar [i mitt vardagsrum då eller?]
( ) Kysst en främling [aldrig]
(x) Dansat [nästan varjedag:)]
(x) Rökt [slutade nu i höst faktiskt]
( ) Rökt vattenpipa [tror inte de]
( ) Rymt hemifrån [av vilken anledning?]
(x) Bakat [gott blev de också. ALLA GÅNGER]
( ) Sovit utomhus [jag har säng alltså]
(x) Åkt bil med fyllon [faktiskt. I somras, med nykter förare givetvis]
(x) Saknat någon [:'(]
(x) Sjungit fint [de gör jag alltid]
( ) Duschat med någon
( ) Badat i havet [känns som jag år rätt tråkig]
( ) Skolkat [går inte i skolan]
( ) Fått ig
( ) Fått mvg
( ) Fjäskat för en lärare
( ) käftat mot en lärare [och hade jag gått i skolan hade jag inte gjort de heller]
(x) Snackat i telefon mer än 2 timmar [många ggr:) med mamma och syster]
( ) Fått blommor av någon från motsatta könet
(x) Gett någon blommor [Bella <3]
( ) Sett en död människa [nej tack och lov]
(x) Varit på sjukhus [alldeles för många ggr tyvärr]


....och nu hoppas jag på ett bra 2011

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

du va en trött get när du däckade då eller :) haha eller ska det stå trötthet :)

2011-01-02 @ 12:31:24
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Skrivet av: sandra, mamma till thea

SV: jag har inte alltid skor på mig. men vanligtvis tar jag bilderna när jag ska någonstans eller när jag kommit hem. plus att skor ger ett snyggare helhetsintryck.

2011-01-05 @ 23:36:35
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Skrivet av: sandra, mamma till thea

nae den med tröjan är dagens o som det står innan de andra bilderna så var det gårdagens. det är olika kläder för olika dagar. samt olika smink o frilla.

2011-01-06 @ 00:51:35
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Skrivet av: sandra, mamma till thea

Sv: ja alltså antagligen hade jag sovit bättre. haha. men i det stora hela jag menar de förgyller dagarna med skratt o lek o bus. o när de ska mysa o kramas är det ju helt underbart.

Det är ju på nåt sätt så att hon är ju den som gör att man känner att allt faktiskt har en mening. :) De är så underbara de så liven :)

2011-01-07 @ 13:10:30
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Skrivet av: sandra, mamma till thea

nej det har blivit nåt weird men det är bara ett i arkivet så jag kan ju inte radera det heller liksom.

2011-01-09 @ 23:27:12
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0