Lördagsbekymmer:)

I dag bar de av till optikern för synundersökning



De visar sig att jag måste skaffa glasögon. Är översynt och har brytningsfel på vänsterögat. Där ser man...

Cissi följde med mig in till stan så tog vi en runda när jag var klar. Minns inte om vi handlade något dock..
Sen efter vi gått där åkte vi till Sandra, Jimmy och Thea för att hälsa på och även äta där. När vi var där fick jag tok ont i magen.. Nog den värsta smärta jag varit med om. Hoppas de går över snart.. Orkar inte ha ont mer.. Och i morgon ska ju vi åka iväg och ha massa skoj. Då får de ju inte göra ont.. Men men.

Barna var så söta innan vi skulle åka precis:) kröp ner i sängen och gosade tillsammans....



Har fått värktabletter nu och ska vila och hoppas de hjälper...

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0