Fredag, vilken jätte bra dag.. Fredag.. Na na na na na na!! :)

Sen minns jag inte hur den går. Men fredag är i vilken fall. Och Bella åker till sin pappa idag, så kommer sakna henne kanon mycke..

I morse vaknade jag först av alla vilket jag brukar göra på veckodagarna:), låg kvar en stund orkade inte riktigt gå upp, men tog mig upp och väckte Bella först idag, så vi fick mysa lite innan de var dags att dra upp lilltösen med. Sen gjorde vi allt annat man gör på morgonen haha, och så begav vi oss iväg. Först följde vi Bella en bit, sen bar de av till dagis där de var fotografering idag. Väntade kvar till korten var tagna och de skulle gå ut och leka. Klädde på henne först och hon såg himla rolig ut:)
Sen gick jag hem igen och snart ska jag hämta henne igen. Blev ingen lång stund hemma idag. Skönt de. Dock regnar de ju förfärligt mycke ute nu så man har inte direkt någon just att gå ut..

Men ska ju gå ändå självklart:). Så Linnéa får äta och sova middag och vänta på Bella.

Känns som de var något viktigt jag skulle göra idag som jag glömt bort. Vad kunde de varit. Hoppas de var fotograferingen som gör att de känns så, har visserligen inte glömt de men..trodde visserligen först de var tvättstugan idag, kan de varit de? Hmm..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0