F R E D A G ! !

Idag när jag lämnade lillskrutta på dagis grät hon inte alls. Så de går bättre och bättre. Hon ville dock inte gå till sin fröken så jag fick lämna över henne och skynda mig bort. Men som sagt, inte en droppe för första gången på snart 2 månader, vilket gjorde att jag gick tårögd från dagiset istället:)
...och idag sista dagen hemma för mig känns väl rätt konstigt måste jag säga. Har ju varit hemma ett tag nu. Och folket man kommer träffa varjedag framöver nu, ja jag längtar ju inte direkt har redan träffat dem en gång och de var riktigt barnsliga de flesta. De första intrycket i varjefall. Och jag hoppas innerligt att de blir bättre:).

Så från och med måndag kommer barna gå i skolan/dagis/fritids 8-16. För Bella är de nog som vanligt eller som förr kanske man ska säga. Och för Linnéa blir de rätt långa dagar istället för som nu 8-11. Nu ska hon äta mat sova och äta mellis med ju. Inte bara förmiddagsfrukt. Blir väl lite nytt för Bella med förstås. Fritids liksom:) där har hon bara varit 2 ggr innan så.. Men hon har satt fram emot de massor:)
. Måste dock gå ifrån 2 ggr denna vecka som jag vet just nu. Tisdag, tandläkaren igen. Då kommer jag komma sent. Vet inte hur vi ska lösa morgonen där riktigt bara med dagis och alls. Och kul att åka fram och tillbaka till stan 4 gånger. 3 av gångerna honom en timme..

Aja och sen den 23 med. Då blir ju intervjun av. Håll tummarna för mig nu..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0