Tisdag..

Har egentligen inte så mycke att berätta.
Tredje jobbveckan nu.. Och denna vecka ser schemat ut så här:
Måndag Lambohov
Tisdag Tornhagen
Onsdag - || -
Torsdag Tallboda
Fredag - || -

SEN ÄR DE ÄNTLIGEN HELG...

Igår fick dagis hålla öppet tio minuter längre för våran skull. De stänger nämligen halv 6. Och jag hämtade tjugo i. Eller rättare sagt de var de jag skulle gjort.. Men kom halv och vi gick 5 över halv.. Riktigt skönt. Inte lika skönt att komma hem så sent sen bara. Inte kul alls. Blev att varma en bruk ravioli bara så de skulle få i sig mat så fort som möjligt. Linnéa måste lägga sig 6 för att orka gå upp vid 5 eller inte bara därför. Hon är grymt trött med. Vissa dagar är hon bara ledsen när vi kommer hem. Blir sjukt långa dagar:(. Vi kan gå kl 6 Egentligen när jag redan är inbokad. Men den där timmen på morgonen med mys är guld värd när vi inte hinner de på kvällen.. Bella är med grinig efter en lång dag. Så hon har fått börja lägga sig tidigare. Om de hinns med förstårs ibland drar läxläsningen ut på tiden. Suck:(..

DH om en kvart. Älskart.. Men vet inte om jag ska se de dock kanske somnar innan. Här redan lagt mig..

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

Jag gör min egen smoothie. det är ju inte så svårt bara att ta vanilj youghurt inte naturell för den blir inte lika god. o sen nån frukt till man kan ju köpa den frysta frukten o det finns blandade smaker i frukter i samma. o ha i havregryn med så blir det mer mättande. Jag brukar bara hitta på själv men jag har säker ett recept någonstans om du vill ha :)

2010-10-19 @ 23:23:57
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0