Suck..

..jag behöve inte de här nu..
VARFÖR?

Kan inte sova nu för de.. En en obehaglig känsla i magen. Vet vad den betyder på ett ungefär.. Ni vet den där känslan när allt inte står rätt till...
Är bara himla ledsen nu i vilken fall...

Idag slog de mig när vi var på väg från dagis till fritids att de antagligen inte kommer bli torrt ute fören i vår igen på vi kunde lika gärna gå förbi nya kanan idag istället.. Bella har tjatat om att åka länge nu och eftersom nya lekparken invigdes i helgen som var lovade jag henne att få åka när de var torrt ute.. Hur som förklarade att de säkert skulle gå sakta och att hon skulle fasta eftersom den var blöt... Jag hade RÄTT:).. Plus att hon blev blöt, vilken vi räknat med skyndade vi oss hem sen.

Men vad fan hon måste ju få teståka.. I vår finns den säkert inte kvar.. Då är den sönder vandaliserad..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0