Snart helg... ! Så skönt..

Har visst inte tagit några nya kort sista tiden. Inte ens på flera veckor.. Känns inte som jag hinner de.

Hur som, idag fick jag reda på när operationen blir av. Inte långt kvar heller.. Usch. Jag sa att jag ville vara vaken :-o. Men jag vill nog sova. Hon frågade om de. Men jag vill ju veta vad som händer. Men tänk om de gör ont.. Usch..

Igår kom de lite pengar in på kontot. Och jag storshoppade alldeles för mycke..
Jag behövde nya kängor, så de införskaffade jag mig. Tur de fanns kvar. För jag har kollat på dem sen aug.. Bella behövde innegympaskor. Till innegympan givetvis:) sen inhandlades lite strumpbyxor för att slippa frysa. Blöjor. För de är väldigt nödvändigt. Busskort för de måste jag ju med ha för att komma till jobbet. Och lite mat.. Kanske inte låter som mycke saker. Men de sved till på banken. Så laddade jag på mobilen med..

OCH BARA DÄRFÖR KAN JAG INTE SKICKA SMS.. MORR....

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0