Nu börjar jag bli nervös...

Sakta men säkert kryper sig nervositeten på..,

Dock är jag mest nervös för att jag varit uppe för länge nu och inte kommer upp i tid. Men de där fixar jag nog:) men de som känns så där. "Tänk om jag inte hinner med allt som jag ska göra i morgonbitti" vilket egentligen inte är så jätte många saker. Egentligen då alltså..
Kl ringer 5.. För jag har tvättstugan i morgonbitti kl 6..
Så måste jag ju äta frukost innan en viss tid då med..
Sen kom jag ju på att jag måste gå till pressbyrån med för jag måste ha söt dryck hemma. Ska ju dricka de till värktabletterna..
Så kom jag ju på yttligare EN grej. Jag måste ju duscha också. Tänkte gjort de nu ikväll. Men så stod de ju att man skulle duscha på morgonen.. Och de känns otroligt stressigt att jag ska hinna med de där emellan när jag springer till tvättstugan.. Egentligen hinner man ju med de i vanliga fall. Men just i morgon känns de så där extra stressigt..
Så måste jag lägga undan cigaretterna med så jag inte kommer röka i morgon.. Egentligen borde jag ju lägga dem på ett ställe där jag inte minns vart de är..
De där är jag egentligen expert på, förlägger grejer hela tiden.. Typiskt mig.. Men just nu är jag nog sämst på de, bara för att. Så kom jag ju på att jag måste ha med mig dem till stan ändå. För jag vill kanske ha dem efteråt..

Ja de är ungefär vad som rör sig i mitt huvud just nu..
Så ska jag ju iväg och lämna på dagis till 10 och fritids till halv 11. Och sen lämna tillbaka en tröja på hm. Och lämna papper på kommunen. Och sen är de dags. Men till dess hinner jag nog bli nervös inför operationen. För de är jag inte än:)

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0