Onsdagen den 3 marsヅ. (Blir lätt rörigt annars:-D)

Idag var vi uppe tidigt.. Straxt innan Klockan sex väckte jag Bella. Hon var mycke svårväckt idag. Och sa bara
-hämta kläder åt mig då..
men då förklarade jag att hon skulle ju bada innan skolan idag.. Var på hon svarar
-fyll upp vatten då så kan jag ligga och slappa undertiden.

Haha de tyckte jag lät så där roligt, men sagt och gjort. Undertiden hon badade dukade jag fram frukost. Sen käka vi givetvisヅ. Och fixade hennes hår. Och då ringde Sofie och frågade om Bella var färdig. Vilket hon nästan var. Men när jag kollade på klockan tänkte jag bara vad fan skulle hon vara klar kvart i sju för? De är ju över en timme kvar tills de börjar och de tar 5-10 min att gå dit.. Egentligen max 5, men man vet aldrig med demヅ. De tar i varjefall över en timme att gå hemヅ.

Sofie dök inte upp fören halv 8 och efter de hade gått dammsugade jag jävulsmattan i väntan på att Linnéa skulle vakna.. Men inte ville hon vakna för de. Så jag gjorde välling och ungefär när micron plingade till vaknade hon♥ tajmatヅ.

Så hon här käkat de undertiden jag skrivit. Och nu kom hon och la sig på min arm♥. Underbart.
Så nu ska jag ägna min tid åt henne såklart. Får se vad vi hittar på mysungen och jagヅ. Blir nog nått riktigt skojigt i varjefall. Hihi...

En bild från innan mitt Bus gick till skolanヅ♥

sötisen


ha de fint
☆PussHej:*♥☆

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback